کد مطلب:259493 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:133

پیام مرجع عالیقدر صافی گلپایگانی
پیام مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله به مناسبت جنایت هولناك انفجار حرم امام هادی و امام حسن عسكری علیهماالسلام

بسم الله الرحمن الرحیم



ألا ما لهذا السماء لا تمور؟

و ما للجبال تری لا تسیر؟



الله اكبر! الله اكبر! لقد وقعت ثلمة عظمی تزعزعت بها أركان الدین و انهدمت بها قواعد شوكة المسلمین، مصیبة ما أعظمها!

بارالها! از حوادث دردناكی كه بر مسلمانان از فتنه گروهی خوارج پیشه، دشمنان حقیقی دین، فرقه ی مستحدثه، تروریست و جنایت پیشه كه به اسم اسلام و حمایت از كتاب و سنت، علی الدوام مسلمانان را از زن و مرد و پیر و جوان و كودكان خردسال به خاك و خون می كشند و حتی در حال نماز و عبادت و در مشاهد شریفه كسی را امان نمی دهند و هزاران مسلمان دوستدار اهل بیت علیهم السلام را در كشور عراق به جرم داشتن ولایت



[ صفحه 366]



آل بیت علیهم السلام مظلومانه و با فجیع ترین وضع می كشند به تو شكایت می كنیم.

خدایا! تو می دانی و می بینی كه بر شیعیان در عراق چه می گذرد و چه خون های پاكی كه بر زمین ریخته می شود و سران - به اصطلاح - اهل سنت با سكوت خود، از محكوم كردن این جنایت ها خودداری می نمایند؟

خبر بسیار دردناك بمب گذاری در حرم مطهر ملائك پاسبان عسكریین علیهماالسلام و تخریب قبه ی منوره و مقدسه ی آن دو امام بزرگوار، عمق جنایت و شرارت این مفسدین و دشمنی آنان را با اسلام، قرآن و اهل بیت علیهم السلام ظاهر نمود.

زبان و بیان از تقریر بزرگی این فاجعه و محكوم كردن آن عاجز، و از عرض تسلیت به پیشگاه مقدس قطب عالم امكان، حضرت بقیة الله ارواح العالمین له الفداء قاصر است.

اللهم انا نشكوا الیك فقد نبینا و غیبة ولینا و تظاهر الزمان علینا.

ما آمریكا و سایر دول غربی را در فجایعی كه در عراق، واقع می شود، مسئول می دانیم.

این جانب ضمن محكوم كردن این جنایت هولناك، اعلام عزای عمومی نموده و از حوزه های علمیه سراسر كشور می خواهم كه روز شنبه، دروس خود را تعطیل نموده و اقامه ی عزا نمایند.

و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون

23 محرم الحرام 1427

لطف الله صافی



[ صفحه 367]